سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

چگونه سایت های متقلب خارجی را از سایت های درست کار تشخیص دهیم؟

چگونه سایت های متقلب خارجی را از سایت های درست کار تشخیص دهیم؟

امروزه بسیاری از افراد تازه کار که با سایت های خارجی آشنا می شوند،‌ وقتی می بینند هر ایمیل ۲۰۰ دلار،‌ برق از سرشان می پرد و در طی نقشه کشی برای آن هستند. در اینجا روش های شناسایی سایت های درست کار را برای شما شرح می دهیم.

۱- سایت های درست کار،‌ حداقل پرداخت کمی دارند،‌ مثلاً ۱۰ یا ۱۵ یا ۲۵ دلار. همچنین هر ایمیل یا کلیک آنان ۱۰ سنتی و یا ۵ سنتی و یا ۱۵ سنتی می باشد. به علاوه این سایت ها حداکثر پول شما را تا ۱۰ روز می دهند.

۲- سایت های متقلب ارقام بی معنایی دارند؛‌ مثلاً هر ایمیل ۲۰۰ دلار !!! این خیلی خنده دار هست!‌ آن وقت همه با یک کامپیوتر ملیاردی در می آورند و کسی دیگر کار نمی کند... همچنین سایت های متقلب درآمدی زیادی بابت زیر مجموعه ها می دهند،‌ مثلاً ۹۰٪‌ درآمد! که این نیز غیر طبیعی می باشد. سایت های درستکار در نهایت ۱۵٪‌ درصد پرداخت می کنند.

۳- سایت های متقلب،‌ ایمیل های زیادی می فرستند،‌ مثلاً روزی ۱۵ تا. توجه کنید،‌ این سایت ها فقط زمانی تبلیغ می دهند که کسی به آنان پول داده باشد؛‌ در غیر این صورت سایت متقلب می باشد! البته سایت های درست کار هم ممکن است روزی ۱۰۰ تا بفرستند،‌ اماً در صورتی که خیلی معروف باشند و قیمت آن خیلی کم باشد.

۴- سایت های متقلب،‌ پول کمی در قبال تبلیغ می گیرند،‌ مثلاً ۴ دلار! در صورتی که ۱۱۰۰۰ عضو دارند. آیا این منطقی هست؟

دوستان،‌ امیدوارم در هیچ یک از سایت های متقلب عضو نشوید. ما هم اگر به شما گفتیم در سایت های workmails یا lion-mails عضو شوید معذرت می خواهیم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ http://takclub.tk

برترین سایتهای ptc جهان
کسب درآمد میلیونی$$$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد