سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سامانه خرید و فروش اختراع

با سلام خدمت دوستان مخترع


سامانه ای تحت عنوان خرید و فروش اختراع یا دایره اختراعات در سایت نونان بوجود آمده است که دوستان مخترع و سرمایه گذار را به هم معرفی می کند.


شما در سایت مذکور می توانید اطلاعات اختراع خود را ثبت کنید و سرمایه گذار و یا خریدار اختراع خود را بیابید.


آدرس سایت:  http://nonan.ir/?page=patent

نظرات 50 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

متشکرم از ایجاد این وبلاگ موفق باشید
مخترع ایرانی

علیرضا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام خیلی گشتم و ثبت نام هم کردم ولی موفق به ثبت اید هام نشدم اگر فرصتشو داشتید و تمایل داشتید راهنماییم کنید متشکرم

مجید دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام دوستای عزیز
اولین و جامع ترین سایت خرید ، فروش و تجاری سازی اختراعات با امکانات ویژه و خاص راه اندازی شد

به زودی :
دانلود مقالات علمی تخصصی
ارتباط مستقیم با کارشناسان مختلف
قیمت گذاری بر روی اختراع ثبت شده
ارائه در سراسر جهان جهت در دسترس بودن سرمایه گذاران
دانلود کتب دیجیتالی
امکان ارتباط با دیگر مخترعان و نوآوران
امکان سرمایه گذاری خود سامانه بر روی طرح های خاص
امتیاز دهی به اختراعات مختلف
هماهنگی و همکاری با دانشگاه های معتبر جهت درج مقالات علیمی و بررسی اختراعات
و . . .

حتما یه سر بزنین خیلی جالبه و حتما به درد مخترعان میخوره

viphyip دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://viphyip.blogfa.com

سرمایه گذاری با حداقل 10 دلار و پلن بازاریابی و .....

ابراهیمی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.ekhtera.net

سلام

بنده در زمینه خرید و فروش اختراع فعالیت دارم مایل به همکاری هستم.

09389524519 ابراهیمی
www.ekhtera.net

ابراهیمی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.ekhtera.net

با تضمین قانونی و وکالت رسمی که به ما می دهید تمامی مراحل ثبت اختراع را برای شما انجام می دهیم که شامل تنظیم کردن مقاله به صورت کاملا تخصصی و علمی ( مزایای اختراع ، شرح و توصیف و نقشه فنی ، . . . ) می باشد ، گرفتن تائیدیه علمی از دانشگاههای معتبر ،همچنین دفاع از اختراع در جلسه داوری ، چاپ اختراع در روزنامه رسمی و انجام کلیه امور اداری و طی کردن تمامی مراحلی که برای دریافت گواهی ثبت اختراع لازم و ضروری میباشد . تنظیم وکالت در دفاتر محل سکونت خودتان برای سهولت انجام کارها

ابراهیمی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.ekhtera.net

فروش اختراع کاملا تضمینی و حرفه ای

فرصت استثنایی برای کسانی که میخواهند روزمه خوب برای استخدام در هر شرکتی داشته
باشند فروش تعدادی اختراع ثبت شده و ثبت نشده بادرج نام متقاضی در گواهی ثبت اختراع عضویت در انجمن مخترعین به صورت محضری و قانونی با قیمت مناسب بخرید و از مزایای آن (داشتن امتیاز ثبت اختراع ، و کسب درآمد از تولید و اولویت استخدامی در دستگاه های دولتی..اخذ وام های کارآفرینی.) بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با اقای مهندس ابراهیمی 09389524519 تماس بگیرید

hooman سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 11:18 ق.ظ

ایده من در خصوص راه اندازی مجدد باتری های از کار افتاده است. در صورت خریدار واقعی با شماره 09122680058 تماس حاصل فرمایید.

یونس جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:39 ب.ظ

با سلام اختراعی را به ثبت رسانده ام این اختراع سبک جدیدی از طراحی به رویانواع چوب است میزان اشتغالزایی این دستگاه بسیار بالا بوده و مشاغل زیادی در نوآوری محصولات خود دربازار رقابتی نیازمند این دستگاه می باشند.سود دهی این دستگاه از چند روش برای سرمایه گذار درآمدزایی دارد.لازم به ذکر است روش کاری این دستگاه مورد توجه برنامه عصر جدید99 قرار گرفته و به زودی در برنامه عصر جدید اجرا و پخش خواهد شد که میتونه امتیاز بزرگی برای سرمایه گذار درجهت تبلیغات این دستگاه به مردم وشناخته شدن باشه.مشاغلی که از این دستگاه میتوانند استفاده کنند (طراحی دکوراسیون.درب سازی.قاب سازی.مبلمان.کارگاه های صنایع چوب با تیراژ بالا.لوازم دکوری.لوازم خانگی میز.صندلی کنسول و...،کابینت سازی.تابلوسازی.و کلیه لوازمی که با متریال چوب ساخته میشوند میتوانند از این دستگاه استفاده کنند.این دستگاه داری برگه ثبت اختراع(پتنت) میباشد برای همکاری و سرمایه گذاری با شماره09214788148تماس بگیرید.با تشکر یونس پیک

Farbod. یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام. چندین اختراع و چندین ایده در ذهن دارم که چند نکته مثبت و بزرگ داره.
1.زود بازده 2.ارزان و قابل خرید برای تمام قشر از جامعه 3.بسیار کاربردی.
اگر مایل به فقط شنیدن هستین تماس بگیرین. 09923673169
فقط شما گوش کنین... مطمن باشید ضرر نداره.. خودتون توجیح میشید

محمدرضا حیدری سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 04:34 ب.ظ

درود بر شمامن بعرض میرسانم یک دستگاه پکیج مولد گرما سرما ابگرم بهداشتی وتصفیه هوای محیط بدونه مصرف محرک الکتریکی وحذف برق از انجام تولید دماطرح واختراع نمودم وهیچ نمونه داخلی خارجی ندارد نو وقابل بحث وتغییر در روشهای موجود میباشد عاری از الایندگی های زیست محیطی بر اساس علم فیزیک وشیمی وفرمولهای تایید شده وکاملا عملی وتست شده توسط بنده وامکان تولید وقابل اجرا در مکانیک وسیالات ساختمان خذف فوت در اثر گاز co2 که شاهد موارد زیادی ازانیم کم شدن الایندگیها وریز ذرات معلق درفصول سرد که توسط دستگاه های مولد خانگی واداری تجاری ایجاد میشود به روش ایدال طهویه مطبوع که توسط بویلر چیلر وفن کوئل باهزینه سنگین تولید وراندمان پایین ارائه میشود بدلیل افت دما تخریب بنا وعلل دیگر که مقرون بصرفه نیست ساخت این وسیله درحد واندازه نیاز زیر بنای حرارتی ساختمان که انحصار بوده را شامل میشود ودیگر توجیه هات که این روش را درمقایسه موارد سیستم های مشابه همکار مولد دما از نظر هزینه های کلی مجانی محسوب مینماید وفضاهای مخصوص مکانیکی که باعث اشغال فضای زیادی میشود در سازه هاوبنا ازاد مینماید بدلیل ترکیبت پروسه تولید و ارائه دما از ابتدا تا انتهای مطلب که خیلی از بخشهای که در روشهای دیگر است حذف ومسیر متفاوتی را دارامیباشد وازاد شدن انرژی الکتریکی که با هزینه زیاد تهیه ودر این بخش مصرف که هم شرکتهای برق وهم مصرف کنندها را از این هزینه ها خلاص ومیتوان انرژی الکتریسیته را در فرایند صنعت وتولید هدایت نمودواین پکیج طراحی وتست شده وهنوز بدلایلی ثبت نکردم ویک پروژه تکمیلی و مکمل هم دارد که خود نوعی اختراع جدید ونو در بخش کانال های هدایت هوا دربناها که از ورق گالوانیره استفاده میشود ومحدویتهای زیاد واشغال فضای زیاد وگران بودن هوابند نبود وافت فشار ودما وهزینه ساخت ونصب هم به ان اضافه میشود با یک راه وروش ارزان سریع هوابند دارای اتصالات نصب وخروج میباشد ومتریال های سبک وعایق دمای است در این دومقوله اگر پیشنهادی برای تجاری سازی وتولید وهندل اختراع باشد اماده توضیحات تکمیلی وفنی وشنیدن نظرات هستم باشد که علم وعمل بجای ارزو ونظر جای گزین زندگی انسانها ورسیدن به توضیع عادلانه رفاه برای دسترسی عموم شاهد وناظر باشیم تمام افرادی که دراین حوضه فعالند علاوه بر برخوردار شدن از بخش اقتصادی در حرکت بسوی رفاه انسانها گام برداشته واین هدف بزرگیست وارزوی توفیق برای همه ایشان دارم بامید سلامت وپاکی زمین خانه اصلی همه که میراث خدا در دست ماست وباعث تخریب ان شدیم که با درست استفاده کردن وعلمی برداشت کردن از امکانات از این روند کاسته شود پایدار وسرافرازی برای همه ارزو دارم تشکر محمدرضا حیدری

جبار گویلی چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام وعرض ادب مهندس جبار گویلی هستم دوتا اختراع ثبت شده دارم در ضمینه لوازم خانگی جدید نمونه تجاری شده رو هم آماده کردم آماده تولید میباشد میخوام بفروشم  حتی تیزر تبلیغاتی رو هم انجام دادم و تا راه اندازی تولید همکاری میکنم  پول خوبی تو تولیدش هست چون خودم تو ضمینه تولید هم تجربه خوبی دارم قرارداد هم دفترخانه ای انجام میشود کسی خواست در خدمتم.در ضمن یه ایده با نمونه اولیه آماده دارم کسی خواست برای استارتاپ در کانادا براش اظهارنامه بین المللی PCTهم به اسمش ثبت میکنم . شماره تماس ۰۹۱۸۹۷۷۰۳۴۵

ملیکا محمدى سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 02:44 ب.ظ

ظهربخیر.یک ایده ى بدون مشابه که اصلا تو بازار وجود نداره وخودم هم ازش استفاده مى کنم و نیاز همه هست و بازار کار و سودش عالى هست دارم.اگر خریداری با قیمت خوب خواهان هست واتس اپ پیام بده.هنوز ثبت نکردم خریدار میتونه به نام خودش ثبت کنه.جهت استارت اپ و اقامت و معافیت خدمت هم گزینه ی خوبی هست
09194426500

architecture سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 12:37 ب.ظ

بلوک های پلی اتیلنی بادی دریچه دار

اختراع ثبت شده جدید در سقف ساختمان

کاربرد :1-استفاده مجدد در سقف ساختمان به جای یونولیت سقفی

2-عایق صوتی بودن این اختراع در سقف


روش استفاده:باد میشود و در بین تیرچه ها قرار میگیرد و بعد انجام بتن ریزی سقف با تخلیه باد آن از سقف جدا میشود و در پروژه های دیگر قابل استفاده است(برای بهره بری از عایق صوت بودن باید همانند یونولیت از سقف جدا نشود).
جهت مشارکت در تجاری سازی با شماره 09211890734 تماس حاصل فرمایید.

سجاد عابدینی پور جمعه 11 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 10:13 ب.ظ

با سلام خدمت همه نخبگان
.
*خرید ایده ، پلن نوآور ، اختراع ، ابتکار جهت داشتن رزومه بسیار مناسب جهت اخذ بورسیه و مهاجرت در سایر کشور ها
*انجام تحقیقات علمی ، طراحی ایده و پلن ها بصورت فوق حرفه ای ، نقشه کشی فوق تخصصی ایده های شما
*اخذ وکالت رسمی و قانونی جهت انجام تمام مراحل ثبت اظهار نامه گواهی اختراع
*مشاوره های بسیار تخصصی در زمینه صفر تا صد یک ایده تا اختراع
.
.
بنده با داشتن سابقه بسیار خوب در زمینه تولید ایده و همچنین تسلط بر حرفه تجارت ایده شامل خرید ، فروش و صادرات ناب ترین ایده ها ، مفتخرم بتوانم به نخبگان این مرز و بوم کمک کنم تا آنچه لایق شان است بدست بیاورند.
.
.
اگر ایده ای دارید که دنبال مشتری برای فروش هستی حتماً یه سری به ما بزن.
.
راه های ارتباطی با من؛
Instgrm/tejarat.idea
Wtsapp/09137206156_09012315698
Tlgrm/@tejarat.idea
.
منتظرتون هستیم.

خورشیدی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام ... در زمینه بتن شفاف که انحصارشو یک شرکت داره فقط و مترمربعی به ضخامت 3 سانت داره 10 میلیون میفروشه رو به روشی دیگه ساختم و پروسه ثبتش داره انجام میشه همچنین در خصوص بلوک سبک که تقریبا نصف بلوک های سبک بازار جرمشه هم کار کردم در صورت تمایل پیام بدید متشکرم 09114576758

علیرضا جهانبانی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:02 ق.ظ

اختراع ثبت شده بنام کفش پمپی بهبود دهنده جریان خون دارم که برای بیماران واریسی کاربرد بسیار دارد میخوام اختراع بفروشم لطفا اگه میتوانید کمک و راهنمایی بفرمائید سپاس

امیرررررر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 08:55 ب.ظ

با سلام بنده سه اختراع به ثبت رسیده دارم که برای تولید انبوه بسیار مناسب است و قصد واگذاری آن ها را دارم جهت اطلاعات بیشتر ایمیل بفرستید.تشکرgalahantt@gmail.com

تیم تخصصی تجارت ایده و اختراع جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام
من اینجا نیومدم که بگم بیاین عضو تیم ما بشین ولی تا زمانی که پول اختراع تون و دریافت نکردین، به هیچ عنوان اختراع یا ایده تون و نفرستید.
در تیم ما اول کل هزینه که در جلسه ارزشگذاری برای ایده شما برآورد شده به حساب شما واریز و سپس اطلاعات اون ایده از شما دریافت میگردد.

سید کاظم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:21 ب.ظ

با سلام ایا شما توان فروش اختراعی که رکورد جنرال موتورز را با اختلاف زیادشکسته دارید اخترین روکورد جنرال موتورز توربین بادی 14 مگاواتی است اختراع من در سه مدل 20-25-و30مگاواتی است تمام تاییدیه های لازم راهم دارد اگرچنین است مبالغ پیشنهادی را ایمیل فرمایید .با تشکر یکی ازمخترعین کشور

داریوش جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام و وقت بخیر..همیشه فکر میکردم که چرا یک سایت ثبت اختراع وجود نداره .الان که دیدم خیلی تعجب کردم که .به فکر علم و پیشرفت افتادن .کلیک کردم باز نشد.خیالم راحت شد هنوز توی ایرانم

بهروز جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام به دوستان.کولر ابی رو طراحی و ساختم که نیازی به تعویض پوشال نداره.سرمای بیشتر نسبت به کولرهای آبی فعلی.در صورت قطع آب حد اقل تا ۲ ساعت تولید هوای خنک.صرفه جویی در مصرف آب تا یک سوم نسبت به کولر های آبی موجود.ابعاد کولر ۶۰×۶۰ می‌تواند یک اتاق ۱۰۰ متری را به راحتی به دمای مطبوع برساند.ایده کولر ساخته شده از قنات گرفته شده و ساختار ساده دارد و هزینه ساخت مقرون به صرفه هست.فعلا ثبت اختراع نکردم.در صورت تمایل به خرید یا سرمایه گذاری تماس لطفا...

محمد فاروق پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ب.ظ

جناب سید کاظم عزیز حتما به من پیام بده واتساپ دیگر دوستان هم اگر در زمینه برق و انرژی اختراعی داشتند حتما جهت فروش یا سرمایه‌گذاری پیام بدن ۰۹۳۶۶۴۶۳۰۳۳

علی ایزدی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام خدمت همه دوستان و نخبگان عزیز. بنده سرمایه گذار هستم و حاضرم در مواردی که توجیه اقتصادی قابل قبول داشته باشه و هم به درد جامعه بخوره سرمایه گذاری کنم. اگه عزیزان مورد خاصی پیشنهاد دارن باعث افتخاره بتونم همکاری کنم. تلفن 09160433401

سیدسعیداحمدی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام درضمینه تولید سرکه چوب صمغ چوب وزغال چوب دستگاهی ابداع واختراع کرده ام که هیچ مشابهی بنده ندیده ام که همزمان این سه محصول راتولیدکندوجالبترین قسمتش اینجاست که تقریبابدون سوخت کارمیکنه یعنی نیازبه گازوگازاییل و...نداره وچوب راباهرضخامت وخشک وتروهمه رابعدازاستخراج سرکه و....تبدیل به ژغال میکنه وفوق العاده سبک وبدون دودیاهرنوع الایندگی وفوق العاده ارزان.برای نمونه یکی ازکارای های مثلاسرکه چوب به هرزخم وعفونتی زده شودهیچ ویروس ومیکروب و....نمیتونه زندگی کنه مثلازخم افراددیابتی راظرف ده روکاملا التیام میدهد یابهترین گزینه برای جایگزین کردن قرص برنج ودههاکارایی که درحدفهم وسواداینحقیرنمیباشد.۰۹۰۱۱۹۹۴۸۲۹

محمدقلی پور سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.faama-gmbh.com/

سلام خدمت عزیزان همه دوستان و نخبگان عزیزبنده سرمایه گذار هستم و حاضرم در مواردی که توجیه اقتصادی قابل قبول داشته باشه بازدهی خوبی داشته باشه ومورد تائید کشور آلمان باشه هم می تونم خریداری کنم هم می تونم اقامت آلمان براش بگیریم هم می تونم بصورت شراکتی باهاش کارکنم منتظرتون هستم واتساب درخدمتون هستم
00905313756695-و۰۹۱۲۳۷۸۰۸۲۰

علی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:14 ب.ظ

باسلام
بنده چند طرح صنعتی دارم که چند ویژگی مهم دارن
۱.توسط اساتید برجسته کشور و دو تن از دانشمندان ایرانی ساکن آلمان کارشناسی و رفع عیب شده اند
۲.هیچ مشابه خارجی ندارند و بازار هدف عالی دارند.
۳.حاصل ده سال فعالیت آزمایشگاهی هستند.
۴.هر طرح و دستگاه طوری طراحی شده که حداقل یک طرح پنج کاربرد دارد در صنایع مختلف نفت و گاز ،پزشکی،کشاورزی،برق،تصفیه آب و خاک،تصفیه به روش جدید امواج الکترومغناطیسی و یک دستگاه مکمل و سیستم مجهز رفع آلودگی با بازده 80درصد.
همگی این طرح ها بر پایه فناوری پلاسما و نانو و امواج و لیزر و....هستند.
5.بدلیل کاربرد چندگانه و نبودن نمونه خارجی بازار بین المللی دارند.
به یک اسپانسر نیازمندم.
atomiphysics@gmail.com

علی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:21 ب.ظ

باسلام
بنده چند طرح صنعتی دارم که چند ویژگی مهم دارن
۱.توسط اساتید برجسته کشور و دو تن از دانشمندان ایرانی ساکن آلمان کارشناسی و رفع عیب شده اند
۲.هیچ مشابه خارجی ندارند و بازار هدف عالی دارند.
۳.حاصل ده سال فعالیت آزمایشگاهی هستند.
۴.هر طرح و دستگاه طوری طراحی شده که حداقل یک طرح پنج کاربرد دارد در صنایع مختلف نفت و گاز ،پزشکی،کشاورزی،برق،تصفیه آب و خاک،تصفیه به روش جدید امواج الکترومغناطیسی و یک دستگاه مکمل و سیستم مجهز رفع آلودگی با بازده 80درصد.
همگی این طرح ها بر پایه فناوری پلاسما و نانو و امواج و لیزر و....هستند.
5.بدلیل کاربرد چندگانه و نبودن نمونه خارجی بازار بین المللی دارند.
به یک اسپانسر نیازمندم.
atomiphysics@gmail.com

Masoud یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت هموطنان عزیز..بنده چنتا اختراع ثبت شده دارم الان می‌خوام یکیشون که پرقدرت ترین لکه بر همه کاره که دارای سه فرمولاسیون نامبر وان هست رو به فروش بذارم،کلیپ های زیادی از تست قدرت پاک کنندگی و رقابت با سایر محصولات خارجی مثل ترک و انگلیس رو در اختیار دارم که محصولات خارجی حتی نصف این محصول قدرت ندارن و بسیار ارزان و سریع تولید میشه و دارای حاشیه سود بالایی جهت تولید و فروش هستش..دوستانش که سرمایه گذار هستن و حاضر به خرید این ثبت اختراع هستن لطفا با بنده تماس بگیرید..09373699954

محمدعلی جندقی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:16 ق.ظ

با سلام ایده بنده در رابطه با کارایی هر چه بهتر پل های هوایی هست که می تواند در زمینه زیبا سازی شهر و جذب مسافر و حتی گردشگر کمک ایجاد کند که در ایده آرا دانشگاهی به ثبت رسیده و به فروش می رسد عزیزان می توانند با شماره 09121520813 در تماس باشند

محمدرضا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام من دو اختراع دارم که یکی ماده پیشگیری کننده از آسیب به انسان و دومی دستگاه چندکاره همرا با چند ویژگی است

حسین حسن زاده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ب.ظ

عنوان اختراع:
داروی خوراکی ۱۰۰٪ گیاهی وتضمینی دفع سنگ کلیه،فاقد هرگونه مشابه درایران...

این دارو با پیشینه ی ۳ سال مطالعه وتحقیق مستمر،و ۵ سال بکارگیری کامل بصورت تجربی برروی بیماران، هر نوع سنگ کلیه،اعم از سنگهای کلسیم، سنگهای سیستین، سنگهای استرووینی،حتی سنگهای اسیداوریک را که اشعه ی لیزر قادر به امحاء آن نیست را،بطور کامل از بین میبرد، طبق بررسی‌های دقیق و آزمایشات عملی،این دارو بطور ۱۰۰٪ انواع سنگهای کلیه را خرد،و پودر نموده،از مجرای ادرار خارج مینماید،نیاز به صرف هزینه ی پائینی برای تولید دارد و مشکل درمان سنگ کلیه را که برای بیمارهم دردناک وهم زمانبراست را،بسادگی حل مینماید،باتوجه به اینکه بابکارگیری دستگاه سنگ شکن کلیه دربیماران،احتمال بروز مجدد سنگ وجوددارد،اما امتیاز عمده ی این دارو اینست که احتمال بروز این رخداد کاملا منتفی است،دریک مورد، یک فردبیمارکه مبادرت به ۲۱ مرتبه عمل جراحی کرده بود،حتی به مرحله ی خطرناک دیالیز هم نزدیک شده بود،با کمک این دستاورد ارزنده از خطرفوق رهائی یافت،باتوجه بشرایط فوق این دارو، قادر به ایجاد تحولی عظیم در زمینه ی دفع سنگ کلیه هم ازلحاظ سهولت کاربرد و هم کاهش هزینه ی درمان آن رادارد.

آماده ی فروش کامل فرمول دستاورد به خریداران علاقه مند...

شماره تلفن ثابت: ۳۳۱۶۵۸۲۹-۰۲۱
شماره تلفن همراه: ۰۹۳۵۸۶۲۰۹۳۵

امین سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:47 ب.ظ http://nonan.ir/?page=patent

سلام من یک ایده فیلم علمی تخیلی دارم ومی خواهم بفروشم

Sima.f دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:27 ب.ظ

با سلام.
یک اختراع در زمینه تجهیزات پزشکی در مرحله نهایی داوری و قابل انتقال صد در صد مالکیت و عنوان مخترع بودن به فروش میرسد.
فقط پیام. تماس پاسخ گو نیستم‌.

Sima.f دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:29 ب.ظ

شماره تلفن برای فروش صد درصد مالکیت و عنوان مخترع بودن اختراع تجهیزات پزشکی اختراع تجهیزات پزشکی
09338115542

یوسفی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام طرح یا اختراع در حوزه تولید برق رایگان خریدارم اطفا خلاصه طرح یا اختراع خود را به شماره ۰۹۰۳۴۲۷۵۲۲۰ فقط فقط پیامک کنید تا پس از بررسی جهت توافق با شما تماس گرفته شود سپاس

محمد صلاحی نژاد چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:54 ب.ظ

دو اختراع ثبت شده با تاییدیه علمی در زمینه شیرین سازی اب شور و تهیه آب شرب دارم.
دو اختراع دیگر دارای تاییدیه علمی( قبل از ثبت نهایی) در زمینه ذخیره و بازیافت انرژی حرارتی دارم.
قصد فروش حق مالکیت دو اختراع اول رو دارم. در مورد دوتای دوم هم به همین صورت ، و درج نام مخترع کنار نام خودم به عنوان رزومه برای ایشان

محمد صلاحی نژاد چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:56 ب.ظ

دو اختراع ثبت شده با تاییدیه علمی در زمینه شیرین سازی اب شور و تهیه آب شرب دارم.
دو اختراع دیگر دارای تاییدیه علمی( قبل از ثبت نهایی) در زمینه ذخیره و بازیافت انرژی حرارتی دارم.
قصد فروش حق مالکیت دو اختراع اول رو دارم. در مورد دوتای دوم هم به همین صورت ، و درج نام مخترع کنار نام خودم به عنوان رزومه برای ایشان.
شماره تماس: 09379345441

سهراب ابراهیمی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:40 ق.ظ

اختراعی به ثبت رسوندم کاربزدی و ساده و بازار پسند به عنوان کمربند نگهدارنده چتر که نمونش هم موجوده .و امتیازش را میفروشم .‌ ضمنا توسط کارشناسان پتنت هم قیمت گذاری شده و بنده پایین تر از قیمت کارشناس واگذار میکنم . برای دیدن نمونه تماس بگیرین..‌ممنون .‌۰۹۱۱۸۳۱۳۵۶۹ ابراهیمی

وحید بهرام نیا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:15 ب.ظ

با سلام
چند ایده آماده به اختراع دارم در صورت تمایل در خدمت هستم
آدامس دارویی
شیاف واژینال ضد درد و ضد التهاب و درمان فیبروم رحمی
چسب زخم منعقد کننده خون، آنتی باکتریال و ترمیم کننده زخم
اگزوزوم های حاوی micro rna جهت انتقال هدفمند به مغز جهت درمان سرطان گلیوبلاستومای مغز
9144574378

مقصود پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:35 ب.ظ

ایده طرح ساماندهی تیم های فروش شرکتها کارخانجات بزرگ جهت بهبود گردش مالی بالا فروش محصولات به جرأت بهترین ایده وطرح برای فروش محصولات شما کیفیت دارید فروش دارید تولید دارید ولی گردش مالی بالا وبازدهی سود در مدت کم ندارید پس منتظرتونم ۰۹۳۶۶۷۲۰۱۵۱ سود میلیادری برای کارخانجات تولیدی بزرگ

mehrab جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام یک مسواک یکبار مصرف طراحی کردم همراه نخ دندان که با تکان دادن یک اهرم کل دندانها در سه ثانیه بدون دخالت دست نخ دندان میشود و در بیست ثانیه کل دندانها رو میشه مسواک کرد با بازدهی و تمیزی بهتر از نوع سنتی
من تمام کارهای توصیف ادعانامه و نقشه فنی رو انجام دادم ولی سرمایه ندارم میخوام بفروشم
دوستانی که دنبال ویزای استارت آپی و اقامت هستند همچنین دوستانی که سرمایه دارند این شماره من 09150293326

Frahi... یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
یه ایده دارم در زمینه محصولات آرایشی خانم ها
یه وسیله که مو رو به شکل زیبایی میبافه
هزینه تولید نهاییش خیلی پایینه( مثلا دونه ای ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان )
شماتیک نمونه اولیه هم موجوده
میخام بفروشم لطفا خریدار واقعی پیام بدن، در صورت اثبات خرید و تمکن مالی ، تماس گرفته میشه باهاشون
09174457349

سعید نادمی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:09 ب.ظ https://t.me/LegoBott

سلام دوستان ، طرح جدید یک نوع بطری ( به نام لگوبط LegoBott ، نسل جدید بطریها با قابلیت لگو داشتن ) رو به ثبت رسوندم و آماده واگذاری به شرکتهایی که برای محصولشون بطری مصرف دارند هستم.
توضیحات کامل در تلگرام https://t.me/LegoBott
09159101002 سعیدنادمی

رضا مقدم سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام
فقط کسانیکه در سرمایه گذاری ، تنها به سود خود فکرنمیکنند و پیرو اخلاقیات در جهت حفظ منافع طرفین هستند به این فرصت استثنائی توجه نمایند ،.
واگذاری امتیاز اختراع ثبت شده و به تولیدرسیده البته توسط چندین شرکت و مجموعه تولیدی بزرگ ، که حدوداً بیش از یک دهه به این تخلف ادامه داده اند و دقیقاً نسبت به کپی برداری از
صد درصد این اختراع مبادرت ورزیده اند ،. این موضوع ، حاکی از آنست که این محصول در همین لحظه که توسط چندین شرکت تولید میشود یعنی نیاز مبرم و ضروری صنعت و جامعه ، بشمار می آید و صادقانه میگویم شخصا توانایی ارجاع چنین مدیریت کلانی را ندارم و میخواهم به خاطر مفید بودن آن برای مصرف کنندگان ،. امتیاز آنرا به کسی که دارای قابلیتهای مربوطه است بسپارم لذا به محض توافق اولیه ، در اسرع وقت با اقدام قانونی نسبت به قطع فعالیت متخلفین اقدام خواهد شد و از طریق مراجع نظارتی، با تعیین رسمی حکم دادگاه از بکاربردن محصولاتی بغیر از مورد اختراع ، جلوگیری خواهد شد ،. کما اینکه خسارت مالی تعیین شده برای متخلفان ، حتی ذهنیتی هم برای سؤ استفاده باقی نخواهد گذاشت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ایمیل زیر مکاتبه فرمائید .
aorezam@gmail.com

مهدی ملک محمدی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام.من مخترع زغال بدون دود هستم که در یک ثانیه زغال روشن میشود (بدون نیاز به استفاده از مواد سوختی) و کوچکترین دودی هم در حین روشن شدن و سوختن ایجاد نمیکند و حتی در آپارتمان هم قابل مصرف است.جهت مشارکت سرمایه گذار و یا فروش اختراع در خدمتم.09193824138 ملک محمدی

DrgH یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:52 ق.ظ

ایده های ناب دارم در ضمینه موتر خودرو بدویید بیاید بخرید تا یکی دیگه اختراع نکرده مناسب کشور خودمون

حسین کرمی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
یک ایده دارم برای ساخت دستگاهی که فرش دستباف گره تبریز میبافه با بهترین کیفیت ( رج شمار 90 ) و دقت صد درصدی و سرعت بافت بیش از 1000 برابر دست - بدون کوچکترین تفاوت با فرش دست باف - طراحی قسمت اصلیش ( بافنده ) انجام شده - یه سرمایه گذار میخوام برای اتمام کار و تولید اولین نمونه - هزینه اولین نمونه حدود 500 م ت - هزینه تولید بعدی حدود 100 م ت - با هر دستگاه میشه سالانه میلیاردها تومن در آمد زایی کرد - هر اپراتور میتونه همزمان 4 تا 6 دستگاه در حال بافت رو مدیریت کنه
یک ایده هم دارم که طراحیش کامل شده - یک قلیون چهار طعم که 4 تا نی داریه که 4 نفر هم زمان با هم استفاده کنن - روی نی هر کس 4 دکمه جهت خاموش و روشن کردن هر کدوم از 4 طعم تعبیه شده - یعنی 15 طعم مختلف رو هر کس میتونه برای خودش انتخاب کنه بدون اینکه طعمی که هر کدوم از نفرات انتخاب کردن با بقیه قاطی نشه - به عنوان مثال نفر اول دوست داره طعم 1 و 4 رو روشن کنه و بکشه - نفر دوم طعم 1 و 2 - نفر سوم طعم 3 و 4 و ... - تولید انبوهش هزینه زیادی نداره - بطوری که باسود خوب قابل فروش باشه - فکر کنم هم تو ایران و هم تو کشورایی مثل حاشیه خلیج فارس فروش خوبی داشته باشه
بابت هر کدوم از طرحهای فوق اگر سرمایه گذاری هست مایل به همکاری هستم
09126367705

علی حیدری پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 02:02 ق.ظ

ایده ی تست شده و تضمینی با سند دارم _ هزاران مشتری داخلی و خارجی دارم ، چون بازاریابی واقعی با دفتر و تولیدی انجام دادم ( سند موجود هست از تقاضا و تولید ) بنده بنیانگذار طراحی و تولید قطعات تییونینگ و دیزاین خودرو هایی هستم که با توافق از همین امروز می توانید کار و فاکتور زنی مشتریان داخلی و خارجی را استارت کنید ، اگر اجازه دهید حتی خودم باز به عنوان طراح یا بازاریاب ایده ام بمانم....حتی اگر درصدی شراکت یا سهم بدهید ...فقط با این ایده با میلیاردها درآمد واقعی و پیشرفت آن بمانم
بله ایده ی بنده از خودروسازان و دلالان بزرگ متقاضی دارد ، در این حد واقعی و آماده ....
__ حتی مدارک معامله و قرار و سند تقاضای بزرگ موجود هست
اگر ایده ام را میفروشم چون دلیل دارم ، اول بشنو بعد لذت خواهی برد
۰۹۱۷۹۷۱۳۶۰۰ حیدری

امین یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:08 ق.ظ

دوستان همینکه در مرحله ثبت نهایی گیر می‌کنه .یعنی این سایت یک سایت سرقت و الگوبرداری غیر اخلاقی از ایده شماست.اخه بگو‌توکه شیری کو سال و کوپالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد