سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

بررسی یک بانک اینترنتی

بررسی اجزای یک بانک اینترنتی

 

            در این مقاله سعی شده تا یک بانک اینترنت کاملاً مورد بررسی قرار گیرد تا برای همگان قابل تفهیم شود.

 

 

پول الکترونیک و بانک اینترنتی

 

            پول الکترونیک، یک اعتبار اینترنتی است که صاحبان آن، می توانند از اعتبار الکترونیکی خود در اینترنت و سیستم های مرتبط با اینترنت بهره ببرند. پول های الکترونیکی، در بانک های مجازی اینترنتی نگهداری می شوند. این بانک ها، خدمات زیادی را در این ضمینه ارائه می کنند و هدف آنان با ارزش کردن اعتبارات الکترونیکی و جذب سایت ها برای استفاده از خدمات خود است. در کشورهای اروپایی و آمریکایی که همگان دارای اینترنت های پرسرعت هستند، این بانک ها خدماتی بیش از آنچه که می توان در ایران مشاهده کرد را ارائه می دهند. در ادامه با انواع امکانات آشنا می شویم.

 

خرید کردن از روی اینترنت

 

            با استفاده از پول های الکترونیکی می توان از روی اینترنت خرید کرد. خرید کردن آنلاین، بیشتر در کشور های پیشرفته مرسوم است، چرا که آنان برای دانلود کردن حتی چندین گیگ، فقط به چند ساعت وقت نیاز دارند. بگذریم از این و بگوییم که خرید اینترنتی چیست. منطق خرید اینترنتی این گونه خلاصه می شود : فرض کنید می خواهیم یک بازی را با استفاده از خرید اینترنتی بفروشیم. فروشنده، برروی بازی یک رمز طولانی قرار می دهد. سپس آن را برای دانلود در سایت خود گذاشته و بازدید کننده علاقه مند آن را دانلود می کند. اماً بازدید کننده که نمی تواند آن را باز کند، چون رمز آن را ندارد. پس او باید از لینکی که در کنار لینک دانلود همین بازی در سایت فروشنده موجود است، استفاده کند و آن را طبق سیستمی به قیمت گفته شده بخرد. سپس بانک مورد نظر، رمز آن فایل را که قبلاً توسط فروشنده ثبت شده را به خریدار داده و خریدار در واقع خرید اینترنتی انجام داده است.

 

پرداخت حقوق، مخصوص بازاریابان، وب مسترها و کارمندان سایت های مختلف

 

            در اینترنت، سایت هایی هستند که افرادی را به عنوان بازاریاب به کار می گیرند. این افراد وظیفه دارند تا تبلیغات آن سایت ها را در وب سایت خود قرار داده و در واقع برای محصولات آنان مشتری پیدا کنند. این افراد وقتی به یک درآمد خاصی می رسند، - مثلاً 10 هزار تومان – می توانند حقوق خود را از آن سایت بگیرند. در قدیم، پول برای افراد پست می شد و یا به حساب های بانکی آنان واریز می گشت. این عمل باعث هدر رفتن زمان زیادی می شد و پول حداقل تا یک هفته هم بدست بازاریاب نمی رسید.

 

            امروزه با استفاده از بانک های اینترنتی، پول فقط طی چند ثانیه به حساب الکترونیکی بازاریابان واریز می شود و بازاریابان می توانند از پول خود استفاده کنند. برخی از این بانک ها که در سطح بانک های واقعی حساب می شوند، کارت های اعتباری ( Credit Cart ) دارند که اشخاص دارای حساب می توانند از تمامی سیستم های خود پرداز پول بگیرند. بانک های ضعیف تر و خصوصی تر، با استفاده از سیستم های خاص، هر شب حقوق ها را به حساب درخواست کنندگانشان پرداخت می کنند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتان را به ما بدهید .
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

امیر چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://gachclick.mihanblog,com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد