سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سایت کلیکی مسبی

سایت Masbi

ویژگی های کلی : سایت مسبی، یکی از سایت هایی است که در اوایل فقط به تجارت اصولی اینترنتی می پرداخته و محصولات نرم افزاری ارائه می کرد. این سایت برای فروش محصولات خود، از وبمستر ها استفاده می کند. روش های کلیکی، روش خارجی پرداخت به ازای خواندن ایمیل و لینک های بازاریابی نیز در این سایت ارائه می شود.

زیر مجموعه یابی این سایت بسیار قوی است، یعنی هم می توانید با زیر مجوعه خود صحبت کرده و هم می توانید از درآمد های او بهره مند شوید. البته این مسئله بدین معنی نیست که از درآمد کسی کم می شود، سایت مسبی به خاطر معرفی آن شخص به شما پول می دهد. البته اگر شما زیرمجموعه کسی باشید، ( یعنی همان معرف شما ) برخی اوقات از جوایز او نیز بهره مند می شوید.

نحوه پرداخت نیز با بانک های ایرانی و فقط شماره حساب های متصل به شتاب می باشد.

تقلب در مسبی : نمی گوییم که نمی شود، ولی بهتر است نکنید. هر IP می تواند فقط یک بار در سیستم مسبی ثبت شود. بابراین مقداری ایمن است.

نکته مهم و بسیار مهم : از ایمیل های Hotmail در هنگام ثبت نام استفاده نکنید، زیرا از بسیاری از مسائل محروم شده و اصلاً نمی توانید ثبت نام کنید! یاهو برای مسبی مناسب تر است.

شرایط بنرها : این سایت فقط بنر و لینک باکس ندارد، بلکه نمونه ای از یک سایت مناسب تجارت الکترونیک است. انواع جعبه های $ دار، تبلیغات سطونی و ... در این سایت یافت می شود.

برنامه نویسی سایت : سایت با زبان ASP.NET که توسط Microsoft ارائه شده کار می کند. برنامه نویسی ساده ای از نظر گرافیکی دارد.

نحوه ی ثبت نام : نحوه ی ثبت نام بسیار ساده است. می توانید برروی بنر زیر کلیک کنید و وارد شوید. سایت بسیار ساده بوده از شم مشخصات را می خواهید. همانطور که گفتیم ایمیل یاهو بهتر است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن حسینی پور پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.irancn.com

سایت ایران سی ان

تبلیغات ، تجارت و بازاریابی اصولی در اینترنت

به مناسبت افتتاحیه سایت تا پایان مرداد ماه 50 درصد تخفیف

درج آگهی - بازاریابی - افزایش ترافیک - فروشندگان - ثبت لینک به صورت رایگان

www.irancn.com

info@irancn.comمحسن حسینی پور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد