سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سایت اکسین ادز سیستم کلیکی

سایت OXINADS

 

 

ویژگی های کلی : این سایت یکی از بهترین سایت هایی است که در زمینه ی کسب درآمد اینترنتی دیده ام. استفاده از این سایت کاملاً راحت و آسان بوده و به راحتی می توان با هر کلیک 120 ریال یا 500 ریال نیز درآورد.

 

نکته ی حائز اهمیت این است که در این سایت با افزودن زیر مجموعه ها، می توانید به درآمد مادام العمر برسید. این سایت از آن سایت های تبلیغاتی بوده که با فروش لوازم خود درآمدی کسب کرده و به میزان فعالیت اعضای خود به آنان سهم می دهد. تازه با معرفی هر نفر، می توانید 1000 ریال ریال نیز دریافت کنید.

 

نکته ی مهم : این سایت بسیار حساس بوده و هالو نیست! به هیچ وجه تقلب نکنید،  چون خیلی راحت فاش شده و اعتباری که در آورده اید از بین می رود.

 

بررسی سایت از لحاظ برنامه نویسی : زبان این سایت با برنامه نویسی قدرتمند PHP بوده و از سیستم Ajax استفاده می کند که از نوع امن ترین های تکنولوژی است.

 

شرایط بنرها : بنر های OXIN با Flash ساخته می شوند و از نوع فلش هستند. بنابراین می توانید در بلاگفا نیز از آن استفاده کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ

علی جان من می خوام ازاین سایت کلیکی تو سایت خودم استفاده کنم میشه راهنمایم کنی مرسی میشم

با سلام.

ایمیلی از طرف ما برای شما ارسال شد.

Chaos-Warriors دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ http://chaos-warriors.blogfa.com/

سلام آقا نمیشه تو بلاگفا کد این سایت رو گذاشت

سارا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://setareman.blogsky.com

سلام
دعوت به همکاری
وبلاگ خوبی داری دوست عزیزم اگه موافق باشید به تبادل کلیلک نه لینک بپردازیم.
من امروز (تبلیغ ) شما را کلیک کردم اگه موافق باشی و هر روز این کار رو بکنیم خیلی خوب می شه در صورت موافقت به وبلاگم مراجعه کنید و پس از کلیلک هر روز به من خبر دهید تا من هم تبلیغ شما را کلیک کنم و من هم پس از کلیلک به اطلاعتان می رسانم. موفق باشید.
با تشکر
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد