سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

سرمایه گذاری اختراعات

مطالب پیرامون سرمایه گذاری های واقعی بر روی پروژه ها و ایده های نو

کسب درآمد برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها

کسب درآمد برای صاحبان وبلاگ ها و سایت ها

 

برخی سایت ها و وبلاگ ها می توانند در قبال قرار دادن  کسب درآمد خوبی داشته باشند. در این سیستم، شما در سایت های تبلیغاتی عضو می شوید و کدها و اسکریپت های تبلیغاتی آنان را در سایت خود قرار می دهید. بازدید کننده شما بر روی آن بنر ها و تبلیغات کلیک می کند و شما پورسانت کلیک را می گیرید.

 

بازاریابی و سیستم کلیکی

 

در سیستم کلیکی، وقتی بازدید کننده بر روی تبلیغات کلیک کرد، شما مبلغی را در سایت تبلیغ دهنده می گیرید. این پورسانت آن کلیک است که در اکانت شما ذخیره شده و هر وقت یک درآمد زیادی کسب کردید، می توانید حقوق خود را بگیرید.

در بازاریابی، وقتی کسی بر روی تبلیغات کلیک کرد، شما چیزی نمی گیرید، اماً وقتی آن محصول را از سایت تبلیغ دهنده خرید نمود، شما هم درصدی سود می کنید.

 

هر دو مورد، برای صاحبان سایت هایی که بازدید مناسبی دارند، بسیار سود آورند. آن ها می توانند این کدها را در سایت خود قرار داده و هر ماه فقط حقوق خود را بگیرند.

 

زیر مجموعه یابی ( همکار یابی )

 

در برخی از این سایت ها، سیستم همکار یابی نیز فعال است، یعنی شما برای آنان افراد را پیدا کنید که تبلیغاتشان را نمایش دهند. همچنین خیلی از افراد می توانند از این طریق درآمد مادام العمر پیدا کنند. ( مثل من )

 

سایت های کلیکی

 

ما در اینجا بهترین سایت ها را برای شما لیست کرده ایم تا استفاده کنید و در آن ها ثبت نام نمایید.

می توانید به آرشیو آن ها مراجعه کنید :

 

  • سیستم های کلیکی ایرانی
نظرات 4 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

سعید چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.successclub.blogfa.com/

برام جالب اینه که با وجود وارد شدن نسل سوم کسب درآمد از اینترنت که هم ساده تر هست و هم جاه طلبانه تر شما همچنان ....

موفق باشید و به کهکشانی های سرمایه گذاری هم سر بزنید

http://www.successclub.blogfa.com/

پژمان پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://e-b-keys.blogsky.com

سلام
وبلاگ وزین و خوبی را ایجاد کرده اید و از این بابت به شما تبریک می گویم
در صورت تمایل به تبادل لینک می توانید وبلاگ مرا در لینکهای خود قرار دهید و به ازای هر کلیک که از وبلاگ شما انجام شود یک کلیک از طریق وبلاگ خود برایتان انجام خواهم داد
در ضمن چند کلیک برای شروع همکاری در وبلاگتان انجام دادم و لینکتان را در وبلاگ e-b-keys.blogsky.com قرار دادم

سلام. من هم وبلاگ شما را با نام کلیدهای تجارت الکترونیک اضافه کردم.

sepideh یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com


سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

دیر زمانیست که بارانی ام ....

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد